در حال بارگذاری ...
  • اتمام احداث قطعه ۶ آزادراه اصفهان - شیراز تا پایان سال جاری

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی ، از افزایش ۲۵ درصدی طول آزادراه‌های کشور در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت : احداث قطعه ۶ آزادراه اصفهان - شیراز تا پایان سال به اتمام می‌رسد .

    محمد اسلامی در جریان بازدید از پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز  به همراه معاون رئیس جمهور و وزیر دفاع با تبریک دهه کرامت اظهار داشت : در این ایام عزیز و فرخنده ، حضور در این پروژه یک میثاق است تا قطعه ۶ آن تا پایان سال و تمامی پروژه تا خرداد ١۴٠٠ به پایان برسد . ترافیک در این آزادراه تنها برای شیراز نبوده و به اطراف و به سمت شرق و غرب توزیع می‌شود .

    اسلامی با اشاره به اینکه در این زمینه ٢ بخش باقی مانده آزادراه اصفهان - شیراز در اولویت است ، تصریح کرد : به همراه دکتر نوبخت به آقای رئیس جمهور قول دادیم که تا پایان دولت ۵١٨ کیلومتر آزادراه در دست احداث را به ثمر برسانیم که بزرگترین آن همین آزادراه اصفهان - شیراز است . این بدان معناست که ٢۵ درصد حجم آزادراهی کشور را در دولت یازدهم و دوازدهم افزایش دهیم .

    این عضو کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت : همزمان ٢۴٠٠ کیلومتر آزادراه در دست اجرا و مطالعه قرار دارد که به این ترتیب می توانیم در ۵ سال آینده این میزان را به ۵٠٠٠ کیلومتر برسانیم که یک نرم بالا برای حلقه مفقوده آزادراهی کشور است .

     




    مطالب مرتبط

    در روز هفتم اردیبهشت ، که در تقویم ملّی کشور مزین به" ایمنی حمل‌ونقل" است ، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به تمامی جهادگران این عرصه در بخش های مختلف امدادی ، خدماتی و حمل‌ونقلی ، از همه عزیزان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان ، سلامتی و استمرار توفیقات شما را در خدمت ...

    |

    طرف کوبایی برای صادرات محصولات و جابه‌جایی بارهای خود درخواست استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را داشت که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت بنادر کشورمان بازدید داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نقاط حادثه خیز با احکام برنامه توسعه و منابع مالی مناسب رفع می‌شود، از افتتاح محور ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه راهبردی کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مشکلات تکمیل آزادراه پیامبر اعظم(ص) ...

    |

    این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

    |

    نظرات کاربران